اطلاعیه

سامانه جدید تجارت آسان جهت دریافت سوخت واحدهای صنعتی

سامانه جدید تجارت آسان جهت دریافت سوخت واحدهای صنعتی

اطلاعیه

به اطلاع کلیه‌ی مالکین کاربردهای صنایع وزارت صنعت معدن و تجارت می‌رساند با توجه به راه اندازی آزمایشی سامانه جدید تجارت آسان به آدرس https://tejaratasan.niopdc.ir توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در استان های همدان، سمنان، قم و اصفهان به استحار می رساند بهره برداری از این سامانه از تاریخ 01/09/1396 برای کلیه واحد های صنعتی به صورت فراگیر خواهد شد.

خاطرنشان می شود. با توجه به اینکه اطلاعات مورد نیاز سامانه جدید تجارت آسان، از سامانه هماهنگ و براساس شناسه کسب وکار واحد صنعتی به صورت الکترونیکی فراخوانی می شود. به منظور جلوگیری از بروز مشکل جهت دریافت سوخت، ضروری است از هم اکنون نسبت به اطلاع رسانی و راهنمایی واحدهای صنعتی ذیربط جهت رفع یا صلاح نواقص احتمالی در اطلاعات هویتی ایشان در سامانه بهین یاب به آدرس http://www.behinyab.ir و هماهنگ، بویژه کد ملی اشخاص حقوقی و شناسه ملی اشخاص حقوقی محل استقرار و همچنین آگاهی از کدپستی اقدام لازم صورت پذیرد. موارد خطای شناسایی شده در اطلاعات هویتی واحدها قبلا طی مکاتبه شماره 125654/60 مورخ 20/05/1396 برای استان ها ارسال شده است.

لازم به یاد آوری است اصلاح شناسه ملی و کدملی از طریق مراجعه به پخش اطلاعات عمومی بنگاه در حساب کاربری در سامانه بهین یاب توسط متقای و تائید توسط سازمان و همچنین اصلاح شهرستان و کدپستی محل استقرار واحد از طریق فرآیند اصلاح توسط ادمین سازمان در سامانه هماهنگ امکان پذیر است.

مزایای سامانه درخواست فرآورده های نفتی:

1- عدم مراجعه مشتری به سازمانهای متولی و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران جهت درخواست سهمیه.

2- کاهش ترافیک شهری و مصرف سوخت وسایل نقلیه به دلیل عدم نیاز به مراجعه حضوری توسط ارباب رجوع .

3- کاهش مصرف لوازم اداری در سازمانهای متولی و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران.

4- عدم نیاز به مراجعه حضوری توسط مشتری جهت پیگیری تقاضا.

5- مشاهده کل سوابق درخواست و دریافت سهمیه مشتری به صورت متمرکز در سامانه.

6- سهولت دسترسی به اطلاعات مشتری در سازمان های متولی و شرکت ملی پخشفرآورده های نفتی ایران.

7-  امکان ارجاع تقاضا بین سازمان های متولی و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در سامانه و مشاهده وضعیت تقاضا  توسط  مشتری.

8- دریافت گزارشات متعدد از سامانه جهت اتخاذ تصمیمات مدیریتی .

9- دریافت نقطه نظرات ، پیشنهادات و مشکلات کاربران از طریق ارسال پیام و مشاهده پاسخ های ارائه شده به موارد مطروحه در سامانه.

10- سهولت و تسریع در نظارت مستقیم و متمرکز بازرسان صرف نظر از مکان و زمان.



فایل راهنمای ثبت نام:

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط: